marți, 25 ianuarie 2011

Iubire la primul mieunat

Saptamana trecuta am avut o deosebita surpriza inainte de a pleca la scoala sa gasesc o pisicuta pe scarile caminului.Saracuta mieuna de foame si sete,dar mai ales de frig si lipsa iubirii.Asa ca am luat-o(din cauza asta am intarziat la facultate),am hranit-o,am spalat-o si am lasat-o sa doarma.Este una din pisicutele fara stapan care stau in curtea caminului,asteptand o bucatica de paine si mila studentilor.I-am pus numele Miaunici pentru ca atunci cand o strigam se uita la mine cu niste ochi mici,verzi,duiosi si spunea doar ''miau-miau''.Din pacate cand m-am intors de la facultate pisicuta Miaunici disparuse si am inceput s-o caut impreuna cu colegele mele de camera,insa era de negasit.Miaunici nu mai era,plecase si atunci m-am gandit ca poate e mai bine pentru ca in camin nu au voie animalele,dar cum sa nu-ti para rau de un sufletel singuratic,fara un stapan care sa aiba grija de el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu